FANDOM

Számtalan kisebb társaságból álló szövetség, ami azért jött létre, hogy közösen megvédjék magukat a nagyobb cégek nyomásától. Néha megesnek belső viszályok, de ezeknek általában hamar, csendesen véget vetnek. A C.S.C.-nek egy hátulütője van a katonai ereje, majd a 80%-a haderejének a törvényen kívüli, fő bolygólyukon, Alexandrián állomásozott mely fellázadt és függetlenítette magát. Ez eléggé meggyengíti őket a riválisokkal szemben. Mikor az idegen fertőzés megérkezett, a befektetők nagy része eltűnt a világból és a C.S.C. szinte teljesen szétesett.

AntiochEdit

Ez a legnagyobb C.S.C. alcsoport, ők felelnek a C.S.C. területeinek terraformálásáért, atmoszféraprocesszorokat építenek a leendő kolóniákon, hogy később lélegezhető levegővel lássák el a terraformálókat. WY megpróbálta többször is romba dönteni a cég megbecsültségét, mert ők az egyetlenek a Weyland mellett, akik atmoszféra processzorokat gyártanak.

Skank Inc.Edit

Ők a legáltalánosabb dolgokat gyártják a C.S.C. kötelékén belül, az átlag fogyasztókhoz legközelebb álló csoport.

KoorlanderEdit

Dohánytermékeket állítanak elő, az egyik legnevesebb márkává vált a Föld bukása után.

Accuracy InternationalEdit

A C.S.C. fegyverekért felelős csoportja az AccInt, méretre és üzlet terén kb. fele az Armatnak, ők is szállítanak fegyvereket a CMC-nek. Voltak jelentések, mikor rossz tűzmechanizmussal ellátott fegyvereket szállítottak le. (A háború után bekebelezi az Armat)