FANDOM

Gideon Suhn Lee3
Gideon Suhn Lee

A papír kézi számítógép.

Gideon Suhn Lee2

Egykori felhőkarcolója.

„Hozzá képest Bill Gates egy Terzé-anya!”

Részlet: Aliens vs Predator – Öröklét

Gideon Suhn Lee 38 éves volt mikor vándorló bájitalokat keverő bölcset játszotta. Aztán a bájitalokba belehalt tizenhét falusi. Igen ez a középkori japánban történt. Félholtra verték annyira, hogy haldoklott, elkergették a faluból a lassú halálba. Már a halál küszöbén volt és az istenekhez fohászkodott mikor lezuhant egy predator űrhajó. Ismerte Subotai szamuráj történetét és ő is sárkánynak nézte a predatorokat. Így evett belőlük.

Kitapasztalta a predatorokat, ellenben ha tehette, akkor másokkal vadásztatta le őket. Így több mint 700 éves volt a 21. század elejére és hatalmas céget épített fel. Cég alapja, a technológia a lezuhant predator űrhajó és a több évszázad alatt levadászott predatoroktól származott. Például nem a cég legújabb fejlesztése volt egy papír vékony eldobható számítógép. Ha már nem kellet, összegyűrhette az ember és eldobhatta. Ekkor már predator technológián alapuló felszereléssel ellátott zsoldosokat alkalmazott, hogy elő teremtsék neki a „húst”. Ha kellett akkor polgárháborús területen még jobban felszította a lángokat, akár királyi származású egyének megöletésével. Lee eddigre ismét elkezdett rohamosan öregedni, újabb „adag” predatorra volt szüksége. Persze azok jöttek. Talán főleg azért, mert sikerült kinyitni az űrhajó rakterét miben idegen tojások voltak. Két dolgozó megfertőződött. Karanténba zárták őket, amikor a mellkasrobbantók kitörtek, a predatorok akkor támadtak, idegenek meglógtak. Az idegenek pedig elkezdtek szaporodni Tokió csatornáiban. Idegenek és predatorok harcába Lee emberei is beszálltak. Predatorok az idegen infesztációt akarták megállítani, Lee emberei pedig megbízójuknak akartak predatort leszállítani. Lee tovább vitte a szívevősdit. Amilyen szerv azonos funkciót lát el egy predatorban, mint emberben, azokat lecseréltette magában az elejtet predatorok ép szerveivel.

Mindeközben folyamatosan megvezettet egy riporter nőt, Rebeka McBridet. Lee tette lehetővé, hogy a nő ott legyen Afrikában mikor emberi megölték a herceget, ezzel bedöntve a béke lehetőségét Ghamibiában. A nő éppen hogy megúszta a mészárlást. Lee akarta, hogy életben hagyják. Persze kariere így zsákucába került, felvételeket lefoglalták. Ellenben Lee emberei által használt Y dárda amit talált, nála maradt. Egy kétes személyű ismerőse ismeretsége révén (aki Lee volt, csak nem tudták) jutott el Gideon Suhn Leehez. Japánba tudta csalni így a nőt, ama célzattal, hogy a nő írja meg az ő élet útját. Az igazat. Mert a nőt elég pártatlannak találta, alkalmasnak a feladatra.

Lee elvitte a nőt predator vadászatra. Leet és embereit a predatorok megölték, az idegeneket a predatorok kipurgálták. Bár a riporternő súlyosan megsérült és elájult, feltehetően egy predator felvitte az utcafelszínre. Így túlélte. Cég minden ingósságát lefoglalt a Japán kormány. Rebeka megírta az önéletrajzot és milliomos lett, Lee poszhumusz fizetett érte. Ezután a már említett hacker ismerősével és ismeretségével nyomozott az igazság után.