FANDOM

Herk mondo3

Hogyan lehetne jellemezni? Izomtömeg, laza, sok harci tapasztalattal, harci helyzet közben idegesítő vicces beszólások. Egy fős bogárirtó zsoldos vállalkozása van. Egy élő legenda. Képes egy fészket egyedül kiirtani, olyan fészket ahol egy jól felszerelt tengerészgyalogsági szakasz is csúfos kudarcot vallana. A harcban laza és komolytalan, ennek köszönheti az életét. Arcába nevet a halálnak, és a maga favicceit elsüti, miközben kicsinálja a xenomorphokat. De ehhez persze, roppant nagy fizikális erő, és harci tudás nomeg tapasztalat párosul. Ha kell, akkor egy plazma olvasztót használ plazma ágyúnak, vagy simán csak saválló csizmájával tapossa szét a bogarak fejét.

Herk mondo2

Alapjáraton pénzért írt bogarakat, de akkor is elintézi az idegeneket, ha nem tudnak az emberek fizetni. (feltéve, ha azok az emberek egyszerű civilek) Saját űrhajóján a Mondo Pest kis felirat díszeleg. A munkái folyamán többször megsérült, de ez nem változtatta meg a furcsa stílusát. Az is előfordult, hogy a leharapott kézfeje helyére rá kötözött egy kést kötszerrel, és így folytatta a feladatát. Később mesterséges végtagot készítettet magának. Bal karjára Sally név van tetoválva, senkinek nem árulja el ki is ez a Sally.

Miben rejtőzik Herk Mondo sikerességének titka? Azt tudjuk, hogy az idegenek másképpen viselkednek egy félelmében maga alá vizelő emberrel és egy ordítva idegen pofájukba csapó emberrel. De Mondo képes fészkeket kiirtani egyedül, amihez több mint egy tucat jól képzet és jól felszerelt katona kellene, vagy egy berserker osztag.

[Megjegyzés: Ő amolyan Aliens féle Duke Nuken, leszámítva azt, hogy talán tudja mi az erkölcs és nem rohangál nők után, max, ha idegenek karmai közül kell őket kimenteni]

Magyar AvP Wikia:

http://hu.alienspredatoraliens-versus-predator.wikia.com/wiki/Herk_Mondo