FANDOM

ICC - Mars City

Eredetileg nemzetközi felügyelő szervezete volt a csillag- és bolygóközi űrforgalomnak, gyarmatosításnak, ezek szabályainak kidolgozásában és érvényesítésében. Tehát felügyelte és szabályozta a nemzetek, cégek, magánszemélyek és egyéb jogi személyek Földön kívüli működését.

A kolóniák lakosságai egyre nőttek. Milliós, akár 50 millió fölötti lakosságról is beszélhetünk egyes kolóniák esetén. Ezeket pedig első sorban cégek birtokolták, vagy többségi tulajdonban voltak. Tulajdonképpen számos cég már inkább kormány volt, mint cég. Ilyen az Új Éden, mely sok kis cég szövetsége eredetileg, de tulajdonképpen Új Éden egy szektort is jelöl és egy nagy lakosságú bolygót. Szektorban részben, a bolygón teljes mértékben a cégcsoport hozza a döntéseket, teljes mértékben kormányként működve. Elmosódott a határ kormányok és cégek közt. Számos földi kormánynak is vannak gyarmatai cégektől függetlenül. 2179-ben a Zeta Reticuli II rendszerben a CMCUPPWY összecsapások tették fel a mondat végére a pontot.

2180-2185-közt ICC kiterjesztette jogkörét magára a Földre is. ICC-re innentől fogva hivatkoznak kormányként, földi kormányként. Az ICC működése gyökeresen átalakult. Minden ország, minden multinacionális cég és független bolygó ennek a tagja és köteles tagjának lennie. Akik erre nem hajlandóak azt kényszerítik. Az ICC nem szól bele a tagok magánügyeibe, csak akkor ha azok egymást fenyegetik, vagy az ICC elhagyását fontolgatják. Az ICC így is szabadabb, mint az Európai Unió vagy a volt ENSZ formációja, ICC kétkamarás rendszer alapján működik. Az elsődleges tömöríti a cégeket és nemzeteket, no meg az ezektől független bolygókat. Ők a fő döntéshozók. Másodlagosba a különböző vallási szervezetek, kisebb cégek, civil szervezetek, érdekképviseletek és tudományos szakemberek tartoznak. Öt évre választ a két kamara elnököt, mely csupán csak jelképes személyiség.

ICC a növekvő idegen aktivitás miatt növelte a haderejének, a CMC-nek létszámát és megadta vezérkarának szinte teljes szabad kezet a megoldáskutatásban. Ez más idegenekkel foglalkozó tagokra is vonatkozott. Első Idegen Háború folyamán az ICC kénytelen volt felhagyni a hatalom gyakorlásával a Földön és átadni ezt a jogkört a Katonai Szövetségnek és azt „vezető” Dr. Wadidslaw Oronának. Föld bukásával az ICC militánsabb arculatot vett fel. Míg régebben az ICC adott utasításokat a CMC-nek, most már ez kölcsönös adok-kapokká vált. Felsőházban a CMC is delegáltakat helyezett el. ICC központi apparátusát Mars Citybe helyezte át.