FANDOM

Malvaux

Híres, magas képzettségű nő. Természettudományok terén roppant elismert szakember volt. Természetvédelem úttörője. Képes volt az 2180 után ICC-vel drasztikusan szigorú szabályokat elfogadtatni. Melyek kimondták, hogy élő bolygót tilos terraformálni. Sőt, tilos egy fajt saját élőhelyén kiirtani. (Eddig ICC által engedélyezett volt élő bolygót terraformálni. Ami a teljes bioszféra pusztulását is jelenthette. A Gyarmatügynél pedig bevett szokás volt teljes fajok kiirtása.) Céltudatos nő, képes volt céljaiért családját is félretenni.

Rosamond 6 belélegezhető levegőjű bolygó komplett ökoszisztémával. E miatt Jocasta egy seregnyi kutatóval a bolygóra költözött, hogy egy érintetlen bolygót tanulmányozhasson. Bizonyos időközönként az adatokat elküldték a Földre. Dokumentálták az idegeneket, melyek felbukkantak a bolygón. Tanulmányozták őket. Végül megszakadt velük a kapcsolat.

A Gyarmatügy egy elit szakaszt és egy rakat harci droidot küld a bolygóra, meg a nő nyomozó fiát. A Malvaux fia nem volt képes meggyőzni anyát, hogy a xenomorphok veszélyesek. A nő, ahogy lenni szokott belebolondult az idegenekbe. Meg akarta védeni őket. Saját kutatási adatai ellenére is azt hitte, hogy bele illenek a bolygó táplálék láncába. Holott az adatokban egyértelmű volt, hogy mindent kiirtanak.

Végül a nyomozó sikerrel meggyőzte a többi túlélőt a nővérével együtt és elhagyták a bolygót miután kitették az összes harci droidot. Anyja menthetetlen volt, ragaszkodott ahhoz, hogy az idegenek hírtelen viselkedés változása fejlődés és veszélytelenek. Tévedett, a két fészek csak azért nem támadt az emberekre, mert egymásnak estek, melyik fészek királynője legyen az empress. Jocasta utoljára tévedett az életében. A túlélők visszatérve a Földre pedig még több idegennel voltak kénytelenek szembesülni.