FANDOM

SUMMIT

A cég az azonos nevű kolónián született sok évvel ezelőtt. Elég zárkózott csoport csak néhány új tagot vettek maguk közé, de őket úgy kezelik, mint a családtagokat. A Summit nagyon lojális az alkalmazottaival szemben és sosem árulta el saját embereit a több profit, vagy a nagyobb hírnév érdekében. Az egyetlen ütőkártyájuk a CMC, nekik van a legnagyobb CMC erejük, amit a gyalogság valaha is egy vállalatnak bocsátott. Cserébe a Summit pénzeli a CMC-t és ami fő, egy bolygót bocsájtott a CMC-nek, ami mentes a céges kutyáktól. A CMC kapott az alakalmon és egy előretolt bázist hozott létre a járőrözéseihez. A Summitnak három teljes hadosztálya van a szektorban és egy állandó jelleggel a bolygón tartózkodik. A tengerészek szeretik ezt a munkát, mert legtöbbjük még csak nem is álmodott egy vakációról a Summiton. Mikor a háború kitört a Summiton lévő fészket, alig egy hét volt, hogy kiirtsák a tengerészek. Summit az egyik legnagyobb támogatója a CMC-nek.

A bolygó:

Hudson City - Summit
Summitot kezdetben kétezer ember lakta. A terraformálás végeztével egy roppant kellemes és termékeny bolygóvá vált. Ám eme kétezer kolónialakónak szembe kellet néznie egy ténnyel:

Az új lakók áradatával. Nem csak maga a cég költözött be az új paradicsomba. Számtalan új lakó is jött. Egy évtized alatt 50 000 főre bővült a bolygó. Komoly társadalmi feszültségek uralkodtak el a bolygón. Cég alapvetően emberközpontú. Mindent megtett, hogy ne legyen lázadás. Végül a kiépülő CMC-s helyőrség tűzoltás jelleggel hatott az emberekre, így lázadás nem tört ki. Pár év alatt végül mindenkinek az igénye kielégült. Új városkák épültek ki, fejlődött az infrastruktúra. Beindult a bányászat és mezőgazdaság.

És ekkor csaptak le az idegenek. Summit fogadta a Földről érkező menekült hajókat, ám így szabad utat adtak a fertőzésnek. Fertőzés bolygón való megjelenésével Summit karantén alá vonta magát. A helyi tengerészek okulva a Föld haldoklásából azonnal kegyetlenül kiirtották az idegeneket és a fertőzött személyeket kivégezték.

Summit elzárkózott közel két évre. Se ki, se be nem engedett senkit. Bányák leálltak. Bár élelem volt a mezőgazdaságból, a bolygónak nem volt fejlet ipari infrastruktúrája. Így hamar kezdtek kifogyni a gyógyszerekből és különböző eszközökből. Persze az emberek féltek, így inkább felvállalták eme „kellemetlenségeket”. Végül a céget így a bolygó vezetését is a Gyarmatügyi helyőrség vezetője meggyőzte, hogy eme elzárkózás nem helyén való. Hisz eddigre már kezdett stabilizálódni a helyzet. Végül elzárkózást a bolygó megszüntette, bár szigorúan ellenőrzik a belépőket. Ennek hála jelentős idegen fertőzés nem is volt soha a bolygón. Hudson City a bolygó szerény fővárosa. Fénykorában sem számlál 30 000 főnél több embert. Biztonságos élhető idilli város. Köré csoportosulnak a kisebb városok, melyek bányászattal vagy mezőgazdasággal foglalkoznak. Mivel terraformált bolygóról beszélünk, így Földi növények és állatok mellet más planéták haszon növényei és állatai is megtalálhatóak itt. Vadvilágot a különböző kevésbé veszélyes állatok alkotják. Róka az egyik legnagyobb ragadozó a bolygón. A növényevők se nagyobbak. Persze magán állatkertekben található pár nagyobb jószág is.

Csatolmányforrások:

http://dylancole.deviantart.com/art/Hudson-City-77920636?q=favby%3Ajaxxblackfox%2F3272640&qo=51