FANDOM

Alien-Spears
Denb spears
Alien-Spears2
Spearshalál

Gépi anyától született emberekhez tartozik, akiket a tengerészgyalogság megrendelése miatt hoztak világra. Spears büszke, hogy egy terv részeként született meg (nevében az A.W. a gépi anya rövidítése). 9 testvérével születik (2129-ben) és nevelkedik, egy kivételével mind katonák lesznek (az az egy kiskorában meghal). Az ICC egy idő után leállítja a klóngyártást, ha a CMC-nek nem elégek a jelentkezők akkor használjon inkább szintetikusokat.

9 éves korában először öl embert. Egy katonai bázison éjjel történik az eset, amikor az évfolyamtársa (aki folyton szekálta és verte) újból elakarja verni Spearst, mert vissza mert ütni (így is ő jött ki vesztesen, két foga eltört, ahogy a karja is, illetve az arcát 15 öltéssel hozták rendbe). Elege lesz, hogy bujkálnia kell és dühből nekitámad a srácnak. Egy takarító eszközzel olyan ütéseket mér a fejére, amibe belehal.

15 éves kadét korában viszonya volt Gunny Brandywine őrmesterrel. Nagyobb korában Dél-Amerika egyik országának egy önjelölt diktátorát öli meg és elveszi Smith & Wessonját. Később egy gazdag embert ment ki a banánköztársaság forradalmából, aki hálából kubai szivarokat ad neki. Spears csak különleges alkalmakkor szív el belőle.

Thomas A.W Spears tábornok a CMC idegenekkel folytatott biofegyver kísérletit felügyelte a 3. Bázison. Amikor megjelentek az idegenek éppen a saját titkos kísérletét végezte. Az egyik terve az volt, hogy az idegeneket irányítani akarta és fegyverrel felruházni őket. (mi sikerült is) Amikor az idegenek elárasztották a Földet, több idegen harcosért a helyőrségi bolygón lévő civillakosságot megfertőzte, és azokat is betanította.

Betanítás egyszerű volt. A királynőjüket kellet megfélemlíteni. Ha nem engedelmeskedik, akkor felégetik a tojásait. Íj módon egy ember akár órákat is tölthetett a fészekben anélkül, hogy az idegenek megtámadnák, csak egy öngyújtónak kellet lennie nála. Ez volt a motívum, ha ezt felmutatják neki és nem engedelmeskedik, akkor a tojásait felégetik. (jó igaz, az automatikus lángszórók égették meg a tojásokat, de a lényeg hogy a királynő megértette a lényeget) Királynőn keresztül képes volt irányítani az idegenek. Még fegyverhasználatra is képes volt rá venni őket. Igaz öt méterről nem lennének képesek M56-os fegyverrel egy elefántot eltalálni, de képesek voltak használni.

A terve az volt, hogy az idegeneket beveti a Földön, élő TV közvetítéssel mutatva ezt, ezzel hírnevet szerezvén magának. Meg is tette, de a királynő intelligensebb volt a vártnál, és tudta: most nem tud ártani neki semmit, egyedül van. (ugyanis a katonáinak fenntartott hajót tönkre tette, így azok ott maradtak a többi feldühödött aliennel) A királynő ölte meg személyesen Spearst, megfizetve neki azért amit tett. Spears halálát szinte mindenki látta. Történelmi pillanattá vált és jelképpé, hogy az idegeneket lehetetlen megtörni. Fanatikusan hitte, hogy a Földet csak a betanított idegenekkel lehet visszaszerezni. Eme fanatikusság után kapták ma vallási fanatikus a nevüket kik az idegeneket az Igazi Messiásként tisztelik. Így kapták meg ezek a szektások a spears nevet.

Magyar AvP Wikia:

http://hu.alienspredatoraliens-versus-predator.wikia.com/wiki/Thomas_A.W._Spears